Programes

La primera pregunta és: què t’agradaria fer?

Això és el primer que necessitem saber de tu. Volem saber quines són les teves aptituds, a què t’agradaria dedicar-te i què esperes del futur. A partir d’aquí, veurem quin és el millor camí per assolir els teus objectius.

Prepara’t per trobar una feina

Encara no sabem què vols fer, a què vols dedicar-te. Però sí que sabem que vols tenir llibertat per triar i que no vols que la teva discapacitat sigui un fre perquè et contractin. Vine a visitar-nos i farem tot el que estigui a les nostres mans per preparar-te, formar-te i posar-te en contacte amb les empreses adequades, perquè trobis una feina on demostrar tot el teu potencial.

Fundación Prevent té una àmplia experiència connectant les aptituds de les persones amb les necessitats de les empreses, perquè la inclusió laboral de les persones amb discapacitat sigui beneficiosa per a totes les parts i aconsegueixi el nostre objectiu principal: millorar les persones, les empreses i la societat.

Troba la feina adequada

Et busquem la feina que millor s’adapti a les teves capacitats i aspiracions.

Accessibilitat total

Treballem amb tot tipus de discapacitat i ens adaptem a qualsevol situació, característica i necessitat.

Al teu costat per al que necessitis

T’acompanyem en tot el procés per trobar feina, des de la formació fins a la cerca i l’adaptació. I també si vols emprendre!

L’opinió dels qui ens coneixen