La fundació

Conscienciació, formació i inclusió laboral

A Fundació Prevent creiem que amb la inclusió laboral de les persones amb discapacitat milloren les persones, les empreses i la societat en general.

Portem des de 2005 oferint eines a les persones amb discapacitat i a les empreses per facilitar l'adaptació dels entorns laborals a les persones i conscienciant a la societat de que la diversitat ens sorprèn cada dia i ens fa millors.

Som una entitat sense ànim de lucre, privada i independent.

Què hi trobaràs a la Fundació Prevent?

La Fundación Prevent

Una àmplia varietat d'ofertes d'accés al mercat laboral

Oferim intermediació laboral per a persones amb qualsevol tipus de discapacitat, però també fomentem l'autoocupació i t'acompanyem perquè puguis muntar la teva pròpia empresa.

Servei d'acompanyament per a empreses

Com a experts en el sector, acompanyem a les empreses en el disseny i la implantació de polítiques que les converteixin en organitzacions inclusives i obertes a la diversitat, donant compliment a la LGD de forma estable i amb un impacte positiu.

Fundación Prevent

Formació

Oferim cursos i tallers per a l'accés al mercat laboral i desenvolupament competencial d'estudiants universitaris amb discapacitat o persones que somien emprendre i muntar la seva pròpia empresa.

Per començar, aquests són els nostres valors

La fundación - Fundación Prevent

Honestedad

Per damunt de tot, amb la veritat per davant

La realitat de les persones que tenen alguna discapacitat és com és i no serveix de res ocultar-la. I, també, l’adaptació de les empreses i de l’equip, quan s’hi incorpora un nou company o companya amb discapacitat, no sempre és fàcil.

Per això, creem atmosferes en què la sinceritat i el sentit comú són els principals motors per construir relacions sòlides i duradores.

Valentia

Els reptes no ens fan por, ens motiven!

Vam començar connectant les persones amb discapacitat que buscaven feina amb les empreses que estaven en un procés de selecció de personal. I, avui, no només contribuïm a la contractació de centenars de persones cada any, sinó que també tenim programes de formació i emprenedoria.

La fundación

Curiositat

La inquietud ens fa millorar

No volem que trobis una feina qualsevol. Volem que trobis una feina on puguis demostrar les teves habilitats i on hi encaixis.

Per això, estem sempre amb els ulls ben oberts, al dia de les necessitats i aptituds que busquen les empreses, per poder formar-te i oferir-te la millor opció per a les teves qualitats.

La fundació en xifres (2022)

Persones beneficiàries

Insercions

Emprenedors acompanyats

80.000€

En beques per a l'empreneduria

Persones formades

125.000€

En beques per a la formació

A quins ODS impacta la nostra activitat?

ODS

L’activitat de la Fundació Prevent dona resposta a l’Agenda 2030 sobre el desenvolupament sostenible aprovada per l’ONU en 2015 amb focus en:

ODS 10

Reducció de les desigualtats

Promovem i contribuïm a la igualtat d’oportunitats per a les persones amb discapacitat a través de la formació i l’ocupació.

ODS 4

Educación de qualitat

Formem persones joves i adultes perquè augmentin les competències necessàries per accedir a l’ocupació i l’emprenedoria. Concedim beques a l’ensenyament superior per fomentar l’accés igualitari a una educació de qualitat.

ODS 8

Treball decent i creixement econòmic

El nostre principal objectiu és aconseguir la feina plena i productiva i el treball decent per a les persones amb discapacitat. Treballem per reduir la proporció de joves amb discapacitat que no tenen feina i no cursen estudis ni reben capacitació. Donem suport a la investigació en PRL per promoure entorns de treball segurs i sense riscos.

ODS 16

Promoure societats justes, pacífiques i inclusives

Actuem de manera eficaç i transparent.

ODS 17

Aliances per assolir els objectius

Establim aliances amb empreses privades i administracions públiques, unint experiències i esforços per obtenir resultats estables.