NIO

El futur laboral és la ciberseguretat

NIO és un programa dissenyat per donar cabuda a totes les persones amb inquietuds en les noves tecnologies

El seu objectiu és acompanyar persones amb discapacitat o trastorns de salut mental en el seu primer acostament a una professió amb molt alta demanda en el sector tecnològic i en tots els sectors digitalitzats: serveis, automoció, salut, consultoria, etc. per oferir al mercat talent divers i a les persones noves oportunitats professionals.

NIO és un programa que combina capacitació tècnica en ciberseguretat, desenvolupament d’habilitats i competències per a l’ocupació i accions d’inserció laboral i sensibilització en empreses del sector tecnològic.

La formació permet l’obtenció del «Certificat d’especialització en gestió de la ciberseguretat» emès per l’Escola Superior Politècnica TecnoCampus, a més de rebre entrenament en competències essencials per a la professió i d’oportunitats d’acostament al mercat de treball durant el programa.

El finançament d’INCIBE s’emmarca en el component 19, inversió 4 “Professionals digitals” del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR).

Propera edició: Setembre de 2024
Places limitades

250 hores de formació en línia

Amb l’Escola Superior Politècnica de TecnoCampus, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Continguts teòrics i exercicis pràctics tutoritzats.

3 dies a la setmana

En horari de matí o tarda. Totalment compatible amb altres estudis o feina.

Possibilitat d’accés a ordinadors

A les seus de Fundación Prevent a Madrid i Barcelona.

Entrenament en competències per a la professió

A través de la plataforma Goodhabitz. Obtenció de certificat d’especialització.

Participació activa d’empreses

A través de xerrades sobre la professió i entrenament en competències.

Borsa de treball

Accés a la borsa de treball de Fundación Prevent.

Accessibilitat

Continguts, espais i sessions totalment accessibles.

Contenidos, espacios y sesiones totalmente accesibles