Beques nova

Beques per a estudiants amb discapacitat que brillen amb llum pròpia

Amb les beques Nova per a estudiants amb discapacitat, tant universitaris com de cicles de grau superior, contribuïm a la formació de professionals amb la qualificació requerida pel mercat laboral actual, així com a la transformació cap a una societat més competitiva, més responsable i sostenible.

En definitiva, es tracta d’un programa de suport i acompanyament al talent que pretén facilitar l’accés a l’ocupació a estudiants universitaris amb discapacitat.

A qui van dirigides?

Les beques Nova es componen de dues fases consecutives

Per accedir-hi cal complir una sèrie de requisits per a cadascuna d’aquestes fases.

FASE I

En aquesta fase, es valora i es premia la teva excel·lència acadèmica.

FASE II

En aquesta segona fase hauràs de demostrar el teu compromís actiu amb els estudis triats, el teu interès a ser atractiu per al mercat laboral i la teva orientació per accedir a una feina.

Et proposem una sèrie d’activitats que hauràs de fer i en la forma i els terminis indicats en el calendari i condicions de realització.

Fases

Destacats

Convocatòries de beques per a la formació superior i universitària

728.000 € fons aportats

2.800 sol·licituds rebudes

700 beques atorgades

2.000 € dotació de cada beca

Composició del comitè

Un comitè ampli i multidisciplinari, per garantir la independència i objectivitat en la valoració, s’encarrega d’avaluar i atorgar les beques.

Representant d’universitat i discapacitat

Representant de l’àmbit universitari