UNOMAS

Entre les persones amb discapacitat i les empreses

El Programa Unomas és un servei d’intermediació laboral dirigit a persones amb discapacitat que busquen feina i a empreses que vulguin contractar persones amb discapacitat en el marc de les seves polítiques d’inclusió o gestió de la diversitat.

La nostra feina no finalitza amb la formalització del contracte. El nostre objectiu és aconseguir una inclusió laboral estable i positiva. Per això acompanyem durant tot el procés.

Coneixem molt bé les persones amb discapacitat amb què treballem i les necessitats de cada empresa i busquem unions que sabem que poden ser duradores.

Entitat adherida al programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa”

En què consisteix el Programa Unomas?

Programa Uno Más

Intermediació laboral des de 2008

Gestionem tot tipus d’ofertes i perfils

Atenció personalitzada

Per a empreses

• Garantia que qualsevol aspirant complirà els requisits del lloc de treball.
  • Seguiment de cada cas, per facilitar la inclusió.
  • Acompanyament en l’adaptació de la persona a la cultura corporativa.

Per a sol·licitants d’ocupació

• Ofertes adaptades a cada persona: a les teves aptituds i a la teva discapacitat.
  • Seguiment i acompanyament personalitzat, per facilitar la inclusió.
  • Eines i formació per trobar una feina en què encaixis.
Uno más

Agència de col·locació

Fundación Prevent està acreditada com a agència de col·locació amb autorització n. 9900000042.

Fundación Prevent fa tasques d’informació, orientació i suport a la inscripció de persones en el procediment d’avaluació i acreditació de competències professionals de la Comunitat de Madrid.

Si tens experiència laboral o has fet cursos de formació no formal, ja pots acreditar-la. La teva experiència compta.

Horari d’atenció al públic

• De dilluns a dijous, de 9 a 18h.

• Divendres de 8 a 14 h.

Amb la col·laboració de