Programes

La diversitat ens enriqueix

En la inclusió laboral no hi guanya únicament la persona amb discapacitat que troba feina, sinó tothom. Una empresa oberta a la diversitat és una empresa preparada per millorar i créixer.

Més enllà de la contractació de persones amb discapacitat

A Fundación Prevent no només actuem com a consultors de selecció del talent amb discapacitat que necessites, sinó que també oferim consultoria per crear una cultura corporativa inclusiva i donar compliment a la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social (LGD).

Des de l’any 2005 aportem solucions a les empreses

Disposem dels coneixements i l’experiència per connectar empreses i persones amb discapacitat.

Ens adaptem a qualsevol tipus d’empresa

Cada empresa és diferent. Per això, per poder oferir-te les millors solucions, som flexibles i treballem a partir de la teva realitat.

Un soci proper i implicat

Treballem braç a braç amb el teu equip, per donar-te suport en tot el procés d’inclusió i en el compliment de la LGD.

T’ajudem?

Explica’ns què necessites. Podem oferir-te assessorament en el compliment de la Llei general de discapacitat antiga (LISMI), selecció de personal, formació en gestió del talent amb discapacitat i disseny i implantació de plans d’inclusió.

I si tens dubtes sobre accessibilitat també podem respondre’t.

Tenim totes les solucions per convertir-te en una empresa inclusiva.

Llista de programes

L’opinió dels qui ens coneixen