Acompanyar, formar, connectar i conscienciar

En aquesta pàgina hi trobaràs tots els programes i serveis que oferim per aconseguir el nostre objectiu: facilitar la inclusió laboral de les persones amb discapacitat.

Formació

Amb la formació milloraràs les teves aptituds professionals, guanyaràs experiència laboral, entraràs en contacte amb empreses i, en definitiva, milloraràs la teva ocupabilitat.

INCLUSIÓ LABORAL

Les empreses estan en cerca contínua de talent i moltes persones amb discapacitat busquen feina. A Fundación Prevent, us posem en contacte i us acompanyem en tot el procés.

CONSULTORIA PER A EMPRESES

EMPRENEDORIA

Moltes persones somien emprendre i muntar el seu negoci, i a Fundación Prevent les formem i acompanyem en tot el procés

BECAS I+D EN PRL

Fomentar la investigació en prevenció de riscos laborals. És la nostra manera de contribuir a la construcció d’uns entorns de treball segurs i saludables i reduir així els accidents i les discapacitats sobrevingudes.

CONSCIENCIACIÓ

Part de la nostra feina consisteix a trencar els tòpics que hi ha sobre la discapacitat i fer arribar el nostre missatge principal: amb la inclusió laboral de les persones amb discapacitat, millorem tots.