Fundación Prevent y Aigües de Barcelona

Fundación Prevent y Aigües de Barcelona firman un convenio para fortalecer las Becas Nova

Aquest divendres, 24 de maig de 2024, Fundació Prevent i Aigües de Barcelona s’han reunit per dur a terme la signatura d’un nou conveni de col·laboració. Amb aquest acord, l’empresa reforça el seu compromís amb les Beques Nova, destinades a donar suport i acompanyar joves amb discapacitat cursant estudis superiors en el seu futur accés al mercat laboral.

Durant la trobada, hem pogut aprofundir en la nostra visió compartida sobre la importància d’anar més enllà de la igualtat i integrar el concepte d’equitat respecte a la inclusió de persones amb discapacitat a les empreses. Per part de Fundació Prevent s’han presentat els resultats de l’edició 2023/24 de les Beques Nova, que celebra la seva cloenda aquest proper juny, mentre que des d’Aigües de Barcelona han compartit l’impacte del seu Pla Director d’Acció Social.

En la signatura del conveni hi han participat Montse Moré, directora de Fundació Prevent, i Felipe Campos, conseller delegat a Aigües de Barcelona, acompanyats per Nerea Plaza, responsable d’Acció Social del Grup Agbar i Aigües de Barcelona, Alfredo da Silva, tècnic d’Acció Social a Aigües de Barcelona, i Doriana Bagnoli, directora d’Inclusió Laboral en Fundació Prevent. El seu suport i compromís són fonamentals per a l’ èxit d’aquestes beques i per avançar cap a una societat més equitativa.

L’aliança amb empreses líders com Aigües de Barcelona no només enforteix els nostres programes, sinó que també obre un ventall d’oportunitats valuoses per a cada persona involucrada i contribueix a l’impacte de la cultura corporativa cap a una inclusió real i efectiva.