Què és el programa?

És un programa de formació i mentoring, dirigit a emprenedors amb discapacitat, per la posada en marxa o acceleració d’una iniciativa empresarial de recent creació.

Es duu a terme a Barcelona i Madrid.

Està impulsat per Fundació Prevent, entitat de llarga trajectòria i experiència en l’àmbit de l’accés al treball per persones amb discapacitat, amb la col·laboració d’ESADE, una institució acadèmica internacional amb més de 50 anys d’història i 5a millor escola de negocis europea, segons l’European Bussines School Rankings 2015 del Financial Times, compta a més amb la participació activa de grans companyies privades, referents en els seus sectors d’activitat.

És gratuït per als seus participants i s’emmarca en les activitats que Fundació Prevent desenvolupa per donar suport a joves amb discapacitat.

El programa compte amb el cofinançament de la Generalitat de Catalunya a través del departament d’Empresa i Coneixement i del Ministerio de Sanidad Servicios Sociales e Igualdad.