bandera española Información en español

Fundació Privada Prevent és una entitat sense ànim de lucre, privada i independent, que té com a objectiu promoure i contribuir a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat, i fomentar la cultura preventiva a l’empresa, mitjançant una major conscienciació social que garanteixi entorns laborals més segurs i empreses més responsables.

Amb aquesta finalitat, Fundació Prevent compta amb tres àrees especialitzades que treballen de forma coordinada:

• Inclusió social i laboral de persones amb discapacitat
  • Prevenció de riscos laborals
  • Foment de l’esport adaptat

Fundació Prevent figura inscrita amb el número 08-0400 en el Registre de Fundacions del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, d’acord amb el que disposa la normativa reguladora del Registre de Fundacions de competència estatal. Té seus a Barcelona i Madrid i opera en tot el territori espanyol.

Des del 2012, Fundació Prevent està acreditada com Agència de Col·locació pel Servei Públic d’Ocupació Estatal, amb el número d’autorització 9900000042.

Missió

Treballem per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat a través de l’accés al treball i la pràctica de l'esport, i fomentem la creació d’entorns de treball més segurs i saludables.

Valors

• Passió per les persones.
  • Professionalitat amb compromís.
  • Voluntat activa pels nous reptes, per detectar i donar resposta a noves necessitats.
  • Ètica d’honestedat, integritat i coherència.

Premios y reconocimientos

Premio SECOT a la Excelencia – “Prevent premiada por el Proyecto de Mayor Impacto Social"»

Informe d'Auditoria - CCAA - Memòria d'Activitats

Subvencions rebudes