AUXILIAR DE MAGATZEM

FORMACIÓ GRATUÏTA PER A L’ACCÉS AL TREBALL,
INSCRIU-TE!

SOBRE EL CURS

Fundació Prevent, en col·laboració amb el Programa INCORPORA de ”la Caixa”, ofereix un curs de 245 hores lectives, que té com a objectiu capacitar els alumnes per a que puguin organitzar i controlar les operacions i fluxos de mercaderies del magatzem, saber les normes de manipulació de càrregues, segons els procediments establerts i la normativa vigent, i conèixer els sistemes de gestió, comandes i repartiments.

La formació teòrica (165 hores) es complementa amb 80 hores de pràctiques en empreses dels sectors relacionats amb la formació, situades a la província de Barcelona.

Durant la realització del curs, el/la participant tindrà accés a:

• La sala de recerca de feina de Fundació Prevent
  • Acompanyament de la tutora que impartirà els continguts programats
  • Entre els docents, comptarem amb professionals externs d’empreses col·laboradores

Les sessions s’impartiran mitjançant la metodologia “aprendre fent” (pedagogia orientada a l’acció), amb classes dinàmiques i amb la utilització de diversos mitjans audiovisuals.

Formació teòrica
Continguts per a la capacitació tècnica (40 h.)

• Context laboral i perfil professional
  • Higiene postural
  • Teoria i Pràctica de la transpaleta manual
  • Gestió de comandes
  • Expedició i repartiment de la mercaderia
  • Bones pràctiques al tractament de la mercaderia a la preparació i enviament
  • Situació de la venda on-line
  • CDIAL: antecedents i característiques
  • Seguretat i higiene en el treball i prevenció de riscos laborals
  • Emprenedoria

Continguts de l’entrenament en competències (115 h.)

• Com sóc i com voldria ser: autoconeixement-autoestima
  • Com em veuen els demés: imatge personal
  • Què transmeto i com em relaciono: comunicació assertiva i relació interpersonal
  • Com treballo: treball en equip
  • Com m’adapto al canvi i gestiono el meu temps
  • Què entenc per responsabilitat i com la gestiono
  • Com controlo i gestiono les meves emocions: gestió emocional, tolerància a la frustració i resolució de conflictes

Pràctiques en empreses (80h.)
Les pràctiques suposen una dedicació de prop d’un mes, entre 4 i 6 hores diàries. Aquest horari estarà sempre determinat per la disponibilitat de les empreses. Durant les pràctiques, els participants tindran l'acompanyament d'un tutor assignat per Fundació Prevent i d'un altre tutor de la mateixa empresa.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ
  • Trobar-se en situació d’atur
  • Presència correcta i cura de la higiene personal
  • Estudis mínims: lectoescriptura adquirida
  • Documentació en regla i permís de treball
  • Nivell de català: mínim a nivell entès
  • En el cas de tenir discapacitat, la seva compatibilitat amb l'exercici de les funcions d’auxiliar de neteja serà determinada per Fundació Prevent en una entrevista prèvia a la inscripció al curs
  • Capacitat d'assumir les despeses de desplaçament al centre formatiu i al lloc de pràctiques
TERMINI I PROCEDIMENT D’INSCRIPCIÓ

La inscripció estarà oberta des del 06/03/2017 fins el 27/03/2017 (ambdós inclosos).

Les persones interessades, seran citades per a un procés de selecció dels alumnes participants. Se’ls citarà per a una sessió grupal informativa i, posteriorment, per a una entrevista  individual que es realitzaran a la seu de Fundació Prevent.

Per a  formalitzar la inscripció serà obligatori presentar la següent documentació:
  • Escrit de motivació vers el curs (recomanable)
  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia del Currículum Vitae
  • Fotocòpia de la demanda d’ocupació
  • En el cas de tenir discapacitat, presentar fotocòpia del Certificat de Discapacitat

Durada, horari i lloc de realització del curs

Del 03/04/2017 al 21/06/2017
De dilluns a divendres (9:00 a 14:00 hores)

Fundació Prevent - Avinguda Josep Tarradellas, 8-10, 7º4º
(metro Sants Estació)